Σάββατο

για παντα...

Σε ενιωσα...Σε ερωτευτηκα...Σε αγαπησα με ολη τη δυναμη της ψυχης μου,κοιταζα στα ματια σου κ εβλεπα την ψυχη μου,αγγιξες καθε σημαδι μου απο το παρελθον,εγινες ενα με το παρον...Δεν υπηρχε τροπος να σε οδηγησω στο μελλον μου,ομως το οτι καποτε αγγιξ...α τα ματια σου κ το οτι μου εμαθες να αγαπαω τους ανθρωπους γυρω μου σαν μοναδικα πλασματα,θα με κανει να ειμαι διπλα σου για μια ζωη,γιατι δεν ησουν μονο ενα ονειρο..

Ομως θα κρυψω τα λογια μου πισω απο τα χειλη
μου και ισως να μην το μαθεις ποτε!!..Και αν η λεξεις χωρις να το θελω
ξεφυγουν,θα τις ψυθηρισω τοσο αργα που σιγουρα δεν θα τις ακουσεις

να ξερες
ποσο μου λειπεισ τωρα που σε χρειαζομαι...


2 σχόλια:

anima είπε...

κι όμως είναι εκεί.κι ας μην είναι

γιατί σου χάρισε κάτι

σε έμαθε να αγαπάς

μα κι αν τον χρειάζεσαι..δεν έχεις παρά να τον φωνάξεις..

και να τον βάλεις στο παρόν σου ξανά.για να τον οδηγήσεις στο μέλλον σας..

efhbos είπε...

Αφου δεν ηταν απλα ενα ονειρο, θα ειναι εκει για παντα!

τα παραμύθια μου.. χωρίς τέλος...


Γ.Σ.